Soubory cookies nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookies. Způsob zpracování cookies můžete změnit v nastaveních internetového prohlížeče.

Samostatný účetní

Máte zkušenosti v oblasti účetnictví a jste zvyklý/á pracovat samostatně? Hledáte dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti? Pro českou účetní kancelář OK HOLDING s.r.o. hledáme na pobočku do Kroměříže specialistu v oblasti účetnictví. 

Náplň práce:

  • zpracování kompletních účetních agend – přijaté a vydané faktury, pokladní a bankovní doklady, evidence hmotného a nehmotného investičního majetku
  • příprava bankovních příkazů k úhradě
  • zpracování daně z přidané hodnoty, daně z příjmu, silniční daně a daně z nemovitostí
  • kompletní zpracování účetní závěrky a uzávěrky
  • mzdová agenda (příprava výplat zaměstnanců včetně výpočtu daní, soc a zdrav. pojištění)
  • roční zúčtování daně z příjmů (závislá činnost, srážková daň)
  • aktivní styk s příslušnými orgány – Finanční úřad, Správa sociálního zabezpečení, Zdravotní pojišťovny

Požadavky:

  • praxe na obdobné pozici min. 5 let a dokonalý profesní přehled
  • komplexní znalost českých účetních standardů a orientace v legislativě
  • SŠ nebo VŠ vzdělání v příslušném oboru
  • znalost účetního a mzdového SW (Pohoda a Pamica výhodou)
  • pokročilá znalost práce na počítači (Word, Excel…)
  • spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
  • samostatnost a pečlivost

Nabízíme:

  • zázemí stabilní české společnosti a příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři v centru města Kroměříže
  • prací na hlavní pracovní poměr (40h/týden)
  • flexibilní pracovní doba s pevným základem
  • týden dovolené navíc

Nástup: dle dohody
Nástupní plat: k jednání dle délky praxe a zkušeností 


V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail: akubisova@okholdingsro.cz