Náplň práce:
- zpracování kompletních účetních agend – přijaté a vydané faktury, pokladní a bankovní doklady, evidence hmotného a nehmotného investičního majetku
- příprava bankovních příkazů k úhradě
- zpracování daně z přidané hodnoty, daně z příjmu, silniční daně a daně z nemovitostí
- kompletní zpracování účetní závěrky a uzávěrky
- mzdová agenda (příprava výplat zaměstnanců včetně výpočtu daní, soc a zdrav. pojištění)
- roční zúčtování daně z příjmů (závislá činnost, srážková daň)
- aktivní styk s příslušnými orgány – Finanční úřad, Správa sociálního zabezpečení, Zdravotní pojišťovny
Požadavky:
- praxe na obdobné pozici min. 5 let a dokonalý profesní přehled
- komplexní znalost českých účetních standardů a orientace v legislativě
- SŠ nebo VŠ vzdělání v příslušném oboru
- znalost účetního a mzdového SW (Pohoda a Pamica výhodou)
- pokročilá znalost práce na počítači (Word, Excel…)
- spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost a pečlivost
Nabízíme:
- zázemí stabilní české společnosti a příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři v centru města Kroměříže
- prací na hlavní pracovní poměr (40h/týden)
- flexibilní pracovní doba s pevným základem
- týden dovolené navíc
Nástup: dle dohody
Nástupní plat: k jednání dle délky praxe a zkušeností
V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail: akubisova@okholdingsro.cz