Kariéra

Za úspěchem všech společností uskupení OK HOLDING stojí spolehliví a kvalifikovaní zaměstnanci. Jsme si vědomi, že bez kvalitního personálního zázemí bychom nemohli klientům poskytovat špičkový servis, který je pro naše podnikání stěžejní. Proto výběr nových kolegů považujeme za základ tohoto úspěchu.

 

Díky kontinuálnímu obchodnímu růstu neustále rozšiřujeme pracovní tým a hledáme nové spolupracovníky, kteří budou svou kreativitou, invencí a pracovním nasazením spoluvytvářet firemní budoucnost. Pomůžeme Vám rozvíjet Váš pracovní potenciál a podporovat Vás na Vaší kariérní cestě!

 

Staňte se součástí některé z našich společností a poznejte nás jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele!

Více než 20 let na trhu

Více než 20 let na trhu

Společensky odpovědný zaměstnavatel

Společensky odpovědný zaměstnavatel

Partner neziskových organizací a nadací

Partner neziskových organizací a nadací

Partner sportovních a kulturních událostí

Partner sportovních a kulturních událostí

Aktuálně obsazujeme tyto pozice:

IT Support - vhodné pro absolventy (Brno)

Více informací

IT Support - vhodné pro absolventy (Brno)

Do našeho týmu IT hledáme šikovného kolegu/kolegyni, která/ý bude pomáhat uživatelům celého holdingu v oblasti technické podpory.

 

Náplň práce:

  • zajištění technické podpory pro naše zaměstnance (nastavení VPN, pomoc s aplikacemi OK HOLDING apod.)
  • příprava IT techniky (instalace notebooků, tiskáren aj.)
  • řešení běžných uživatelských poruch (na dálku nebo na pobočce v rámci ČR)
  • nákup nového IT vybavení
  • spolupráce s kolegy v rámci týmu i s kolegy z jiných oddělení
  • klouzavá pracovní doba

Požadujeme:

  • zkušenost s obdobnou pozicí, ale vítáme i absolventy
  • velmi dobrou orientaci v MS Office
  • iniciativu, samostatnost a výborné komunikační schopnosti osobně i po telefonu
  • schopnost kvalitně vyjádřit myšlenku a být proaktivní 
  • ŘP sk. B – aktivní řidič (cestování po ČR – Praha, Hradec Králové, Ostrava)

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Brno
  • nástup možný ihned

Správce pojistných smluv (Brno)

Více informací

Správce pojistných smluv (Brno)

Do našeho brněnského obchodního týmu hledáme další/ho kolegyni/kolegu na pozici správce pojistných smluv.

 

Náplň práce:

  • zpracování poptávek pojištění od klientů
  • vyhledávání nejvýhodnějších variant pojištění (konzultace se specialisty)
  • příprava nabídek pojištění pro klienty
  • správa pojistných smluv svěřeného klientského portfolia
  • vyřizování požadavků a dotazů klientů (např. změny v pojistných smlouvách)
  • jednání s pojišťovnami, kompletace předsmluvní dokumentace
  • vedení interní evidence ke zpracovaným obchodním případům
  • spolupráce na ad hoc úkolech v rámci týmu

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • praxe v oblasti pojištění výhodou
  • iniciativu, samostatnost a výborné komunikační schopnosti osobně i po telefonu
  • schopnost rychle vstřebávat nové informace
  • proaktivní přístup, kreativní myšlení
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce - Brno
  • nástup možný ihned

Specialista/ka likvidace pojistných událostí (Brno)

Více informací

Specialista/ka likvidace pojistných událostí (Brno)

Na naši brněnskou pobočku hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty likvidace pojistných událostí.

 

Náplň práce:

  • řešení škod našich klientů – převážně v oblasti pojištění majetku, odpovědnosti, technických rizik atd.
  • zajišťování potřeb partnerů pro fungující a spokojenou spolupráci
  • zlepšování servisu, který poskytujeme a aktivní spolupráce s kolegy v rámci společnosti
  • komunikace s klienty, zástupci pojišťoven, loss adjustery atd.
  • školení a produktová podpora

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání technického/strojního zaměření
  • min. 1 rok praxe v oblasti likvidace pojistných událostí
  • odbornou zkoušku dle zákona o distribuci pojištění a zajištění u ČNB (možné vykonat zkoušku během zkušební doby)
  • klient a obchodní partner jsou pro Vás na prvním místě
  • ŘP sk. B a aktivně řídit
  • znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • pečlivost, komunikativnost a organizační schopnosti

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Brno
  • nástup možný ihned

Risk manager/ka (Brno)

Více informací

Risk manager/ka (Brno)

Na naši centrálu v Brně hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Risk managera/ky.

 

Náplň práce:

  • provádění rizikových prohlídek u klientů
  • analýza a identifikace rizik
  • návrhy opatření ke snížení či eliminaci rizik
  • zpracování rizikových zpráv (pro účely pojištění)
  • spolupráce se správci pojištění při poptávce klientů

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání technického zaměření
  • odborná způsobilost v požární ochraně (dle § 11, zákona č. 133/1985 Sb.) - lze doplnit absolvováním příslušného kurzu
  • certifikát v zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti BOZP (§ 10, zákona č. 309/2006 Sb.) výhodou
  • předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou
  • zkušenost na obdobné pozici nebo v oblasti požární ochrany
  • strategické a analytické myšlení
  • samostatnost, komunikativnost, pečlivost
  • schopnost práce v týmu
  • řidičský průkaz skupiny B podmínkou
  • ochota cestovat po ČR
  • angličtina alespoň úrovně B2 výhodou

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Brno
  • nástup možný ihned

Upisovatel pojištění podnikatelských rizik (Hradec Kr...

Více informací

Upisovatel pojištění podnikatelských rizik (Hradec Králové)

Na pobočku v Hradci Králové hledáme kolegu na pozici upisovatele pojištění podnikatelských rizik.

 

Náplň práce:

  • zpracování nabídek dle požadavků klienta
  • aktivní komunikace s obchodním oddělením
  • poptávka pojistitelů na pojistném trhu
  • vypracovávání nabídek pojištění a znění dodatků k pojistné smlouvě
  • kontrola pojistných smluv z hlediska správnosti a úplnosti, jejich zadávání do informačního systému
  • provádění dalších administrativních úkonů v oblasti underwritingu
  • komunikace se zákazníky

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání (min. Bc.)
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • schopnost rychle vstřebávat nové informace
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Hradec Králové
  • nástup možný ihned

Specialista/ka likvidace pojistných událostí (Olomouc)

Více informací

Specialista/ka likvidace pojistných událostí (Olomouc)

Do dynamicky se rozvíjející pobočky v Olomouci hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici specialisty likvidace pojistných událostí.

 

Náplň práce:

  • řešení škod našich klientů – převážně v oblasti pojištění majetku, odpovědnosti, technických rizik atd.
  • zajišťování potřeb partnerů pro fungující a spokojenou spolupráci
  • zlepšování servisu, který poskytujeme a aktivní spolupráce s kolegy v rámci společnosti
  • komunikace s klienty, zástupci pojišťoven, loss adjustery atd.
  • školení a produktová podpora

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání technického/strojního zaměření
  • min. 1 rok praxe v oblasti likvidace pojistných událostí
  • odbornou zkoušku dle zákona o distribuci pojištění a zajištění u ČNB (možné vykonat zkoušku během zkušební doby)
  • klient a obchodní partner jsou pro Vás na prvním místě
  • ŘP sk. B a aktivně řídit
  • znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • pečlivost, komunikativnost a organizační schopnosti

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Olomouc
  • nástup možný ihned

 

V případě, že Vás zaujala naše společnost OK GROUP a.s. a máte zájem dozvědět se něco více o aktuálních pracovních pozicích, můžete poslat e-mail na kariera@okholding.cz se svými kontaktními údaji, anebo vyplnit následující formulář.