Kariéra

Za úspěchem všech společností uskupení OK HOLDING stojí spolehliví a kvalifikovaní zaměstnanci. Jsme si vědomi, že bez kvalitního personálního zázemí bychom nemohli klientům poskytovat špičkový servis, který je pro naše podnikání stěžejní. Proto výběr nových kolegů považujeme za základ tohoto úspěchu.

 

Díky kontinuálnímu obchodnímu růstu neustále rozšiřujeme pracovní tým a hledáme nové spolupracovníky, kteří budou svou kreativitou, invencí a pracovním nasazením spoluvytvářet firemní budoucnost. Pomůžeme Vám rozvíjet Váš pracovní potenciál a podporovat Vás na Vaší kariérní cestě!

 

Staňte se součástí některé ze společností OK HOLDING a poznejte nás jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele!

Více než 20 let na trhu

Více než 20 let na trhu

Společensky odpovědný zaměstnavatel

Společensky odpovědný zaměstnavatel

Partner neziskových organizací a nadací

Partner neziskových organizací a nadací

Partner sportovních a kulturních událostí

Partner sportovních a kulturních událostí

Aktuálně obsazujeme tyto pozice:

Manažer/ka korporátního pojištění (Brno)

Více informací

Manažer/ka korporátního pojištění (Brno)

Do našeho brněnského obchodního týmu hledáme další/ho kolegyni/kolegu na pozici manažera/ku korporátního pojištění.

 

Náplň práce:

  • zpracování poptávek pojištění od klientů
  • vyhledávání nejvýhodnějších variant pojištění (konzultace se specialisty)
  • příprava nabídek pojištění pro klienty
  • správa pojistných smluv svěřeného klientského portfolia
  • vyřizování požadavků a dotazů klientů (např. změny v pojistných smlouvách)
  • jednání s pojišťovnami, kompletace předsmluvní dokumentace
  • vedení interní evidence ke zpracovaným obchodním případům
  • spolupráce na ad hoc úkolech v rámci týmu

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • zkoušky podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění - kategorie V nebo IX
  • zkušenosti z oblasti pojišťovnictví s korporátní klientelou
  • iniciativu, samostatnost a výborné komunikační schopnosti osobně i po telefonu
  • schopnost rychle vstřebávat nové informace
  • proaktivní přístup, kreativní myšlení
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce - Brno
  • nástup možný ihned

Referent/ka marketingového oddělení (Brno)

Více informací

Referent/ka marketingového oddělení (Brno)

Do našeho dynamického marketingového týmu v Brně hledáme kolegu/kolegyni na pozici referent/ka marketingového oddělení.

 

Náplň práce:

  • příprava a realizace marketingových aktivit
  • příprava a distribuce marketingových materiálů
  • každodenní spolupráce a komunikace s externími partnery a dodavateli společnosti (grafické studio, tiskárna, reklamní agentura, atd.)
  • tvorba a rozvoj komunikace v rámci sociálních médií
  • pravidelná aktualizace webových stránek společností OK HOLDING
  • příprava a korektura textů pro firemní bulletin
  • pomoc s organizací firemních eventů a reprezentačních akcí společnosti

 Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • vynikající znalost českého jazyka, bezchybný pravopis
  • pokročilou znalost MS Office
  • pečlivost, zodpovědný přístup a smysl pro detail
  • skvělé komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné práce, ale zároveň i týmového ducha
  • kreativní myšlení, flexibilní přístup
  • znalost sociálních sítí a on-line marketingu výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou
  • zkušenosti s marketingem na obdobné pozici výhodou
  • v rámci 2. kola VŘ jsou zařazeny testy znalostí z českého jazyka, MS Word a MS Excel

 Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Brno
  • nástup možný ihned

Specialista/ka oceňování staveb - vhodné pro absolvent...

Více informací

Specialista/ka oceňování staveb - vhodné pro absolventy (Brno)

Na naši centrálu v Brně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty/ky oceňování staveb pro stanovování pojistných hodnot nemovitostí našich klientů.

 

Náplň práce:

  • osobní prohlídky a zaměřování nemovitostí u klientů
  • stanovování reprodukčních hodnot nemovitostí
  • zpracovávání oceňovacích zpráv
  • poradenská činnost pro interní zaměstnance a vázané zástupce
  • komunikace s klienty
  • práce s interními systémy

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání nebo certifikaci v oblasti oceňování nemovitého majetku
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • znalost softwaru NEMExpress AC je výhodou
  • dobré komunikační schopnosti, analytické myšlení
  • samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a schopnost pracovat v týmu
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
  • MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
  • přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
  • místo výkonu práce – Mánesova 3014/16, 612 00 Brno
  • nástup možný ihned

 

V případě, že Vás zaujala naše společnost OK GROUP a.s. a máte zájem dozvědět se něco více o aktuálních pracovních pozicích, můžete poslat e-mail na kariera@okholding.cz se svými kontaktními údaji, anebo vyplnit následující formulář.